erkekler için göbek eritme yöntemleri

İsimli konu WH 'Erkekçe' kategorisinde, "..melekmi cadımı.." üyesi tarafından 5 Mayıs 2011 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: erkekler için göbek eritme yöntemleri. erkekler için göbek eritme yöntemleri erkek göbek eritme hareketleri erkekler için göbek eritme egzersizleri Göbek eritmek için neler yapılmalı, hangi... Erkekler için kalça eritme hareketleri Erkekler için göbek eritme ...

  1. Sponsorlu Bağlantılar
    erkekler için göbek eritme yöntemleri
    erkek göbek eritme hareketleri
    erkekler için göbek eritme egzersizleri

    Göbek eritmek için neler yapılmalı, hangi hareketler göbeği eritir.Unutmayın, göbek eritmek için diyet yapsanız bile pek bir faydası olmaz. Diyetle birlikte hareket şart....erkekler için göbek eritme yöntemleri
    Şimdi gelelim erkekler için en iyi göbek eritme hareketlerine....

    1-Mekik Hareketi

    Sabah ve akşam ellişer kez, karnımız acıyana kadar mekik çekmek çok önemli. Mekik çekmek, karın bölgenizdeki kasları güçlendireceği gibi aynı zamanda bu bölgedeki yağların çabucak yanmasını sağlayacaktır.

    2-Sopalı Hareket

    Sopayı ensemize dayadıktan sonra ellerimizi de geçiriyoruz ve daha çok kalçadan hareketle yani kalçamızdan yukarısını sağa ve sola hareket ettiriyoruz. Bu hareket ile yan bölgelerdeki yağları yakmış olacağız.

    3-Bel Kasları İçin Mekik Hareketi

    Bir taraftaki kolumuzu, bükülmüş olan diğer taraftaki dizimize doğru hafifçe, sık sık ve seri hareketlerle yakınlaştırmaya çalışıyoruz. Bu hareketi de birkaç dakika dayanabildiğimiz kadar yapmaya gayret ediyoruz. Daha sonra diğer taraftaki ayağımızı ve kolumuzu değiştiriyoruz. Bu hareket karnın yan tarafına doğru olan kasları çalıştırmak için yararlıdır.

    4-Yan Mekik Hareketi

    Sağınıza doğru uzanın, sağ elimizi sağ kulak üzerine değecek şekilde getirin. Sol elinizi belin soluna, sol dirseğe gelecek şekilde yaklaştırın. Sol el ile belin sağını hafif şekilde tutun. Hızla sağ kolu ve sağ ayağı birbirine yaklaştırın. 60 defa bunu tekrarlayın.


    5-Yanlara Esneme Hareketi

    Ayakta dimdik pozisyonda durun ve dikliğinizi bozmadan sağınıza ve solunuza doğru hızlı bir şekilde esneyebildiğiniz kadar esneyin. Bu hareketi en az 3-4 dakika tekrarlayın. Yüksek tansiyon rahatsızlığı olanlar için uygun bir hareket olmayabilir.
    Sponsorlu Bağlantılar
    5 Mayıs 2011
    #1
soru sor