Fax nasıl çekilir

İsimli konu WH 'Komik Şeyler' kategorisinde, yldrm.exe üyesi tarafından 22 Aralık 2006 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: Fax nasıl çekilir. Fax nasıl çekilir Hikaye Maslak Oto Sanayi'de bir tamirci ile Fax makinası satış ve teknik servis hizmeti veren firmanın elemanı arasında geçiyor (bi... Panoramik fotoğraf nasıl çekilir ? Foruma Nasıl Üye Çekilir:) ...



  1. Fax nasıl çekilir
    Hikaye Maslak Oto Sanayi'de bir tamirci ile Fax makinası satış ve teknik
    servis hizmeti veren firmanın elemanı arasında geçiyor (bi hayli sene
    evvel)

    Şahıslar:

    T: Tamirci
    F: Fax Satıcısı
    S: Teknik Servis elemanı

    T: Aluu... xx büro makinaları mı?
    F: Evet... Buyrun... Nasıl yardımcı olabilirim?
    T: Geçenlerde sizden bi faks makinası almıştık...
    F: Evet Efendim... Sorun neydi?
    T: Bizim fakslar gitmiyor...
    F: Nasıl yani?
    T: Numarayı çeviriyoruz... Cız cuz... bi takım cırıltı oluyor...
    faturayı çekiyor makina, öbür taraftan çıkartıyor arkasından yazan bi
    kağıt veriyor....
    F: Tamam efendim bu doğal. İletim raporu bu... Tam olarak neler
    yazdığını okuyabilir misiniz lütfen?
    T: Tarih ve saat yazıyor burda... bi de bizim nümero... sonra
    tıransmit kompliit gibisinden bişey...Ama karşı tarafta sadece tarih
    felan yazılı bi kaat çıkıyormuş... 5 kere denedik... müşteri sinirlendi
    kaadımı bitiriyorsunuz diye...
    F: Hemen servis elemanlarımızı yolluyorum efendim... Akşam üzeri
    gelip bakar arkadaşlar.
    T: Sağol koç... geç kalmasınlar ama..
    F: Kalmazlar efendim...

    Servis elemanı sözkonusu tamirhaneye gider... oradan firmaya bir deneme
    faksı çeker... bir sorun yoktur...

    Ertesi gün...

    T: Aluuu!... xx büro makinaları mı?
    F: Evet buyrun...
    T: Kardeşim gelin alın bu faks makinasını paramı da geri verin! Bozuk
    bu makina!
    F: Ama efendim!!
    T: Aması maması yoh! Bozuk! Bi b.k göndermiyo...
    F: Efendim dün gelen servis elemanımız makinada bi sorun olmadığını
    söylüyor... Hem deneme olarak gönderdiği faxta da sorun yok... Acaba
    karşı tarafta sorun olmasın..
    T: Hayır kardeşim! Herkesin makinası mı bozuk? Bi sizinki mi
    çalışıyo? Kime gönderdiysek alamadı faturayı.. Faturayı almadan para da
    ödemiyo p....kler... Gelin alın şunu yoksa ben getirip kafanızda
    kırıcam...
    F: Lütfen sinirlenmeyin efendim... Bir kere daha deneyelim lütfen...
    Bakın bizim şirketin faks numarası xxx xx xx... şimdi bu numaraya
    gönderin...
    T: Ne göndericem?
    F: En son gönderdiğiniz faturayı mesela...
    T: Peki... gönderiyorum... (fonda telefon çevirme efekti)
    F: Evet çalıyor bizim faks... Evrağı yerleştirdiniz mi makinaya...
    T: Yerleştirdim tabi... (fonda handshaking efekti)
    F: Tamam geliyor...
    T: İnşallah... Yoksa ben gelicem oraya...
    F: Kem küm (zira eleman fakstan üzerinde sadece caller ID ve tarih
    yazılı bi kağıt çıkmaktadır)
    T: Evet geliyor muymuş?
    F: Bir dakika ayrılmayın efendim... Teknik destek elemanımızı
    çağırıyorum...
    T: Bozukmuş di mi? Ben dediydim... Yalan mı söylicez...
    F: Bir dakika lütfen.. (beklemeye alır ve servis elemanını arar...)
    Dün arıza için gittiğin filanca var ya... telefonda... ve faksı harbiden
    bozuk
    S: Olamaz deneme için şirkete fax çektim sorun yoktu...
    F: Gel de gör boş kağıt çıktı...
    S koşarak gelir F'den fax'ı alır...
    S: Abi bi dakka... bu nedir?
    F ile S dikkatlice bakarlar boş gibi görünen fax kağıdına... S telefonu
    F'den alır
    S: Alo... merhaba... ben dün bakım için gelen falanca...
    T: Kardeşim uzatmayın... gel al bi b.ka yaramaz makinayı... bi de
    servis mervis diye geçiniyosun, sen de bi halttan anlamıyosun... keriz
    mi sandınız lan beni...
    S: Bir dakika efendim... sakin olun lütfen burada sinirli bir takım
    konuşmalar geçer
    S: (Israrla) Sakin olun lütfen... şimdi adım adım ne yaptığınızı
    anlatarak xxx nolu faksa tekrar gönderir misiniz
    T: demin de denedik olmadı işte... bozmayın adamın asabını...
    S: Lütfen... son bir deneme... yoksa hemen gelip alıyorum cihazı...
    T: La havle... hadi bakalım.. numarayı çeviriyom... sıtart mıdır
    nedir ona basmadan da zarfı koyuyom makinaya..
    S: Zarf mı? ne zarfı?
    T: Fatura zarfı...
    S: Zarfı nerden çıkardınız yahu?
    T: E faturayı zarfa koyup yollardık...
    S: Olur mu efendim?? zarfa konurmu?
    T: Sizin arkadaş öyle dediydi..
    S: Hangi arkadaş?
    T: Tanıtıma gelen arkadaş... aleti de o getirdiydi zaten... kazıkladı
    bizi .bne... bozuk makinayı kakaladı bize..
    S: Nasıl???
    T: Postaya vericenize faxlarsınız faturayı dediydi..
    S: ehe!!??? (telefonu elinden düşürür ve ufak bi baygınlık geçirir -
    gülmekten)...


    22 Aralık 2006
    #1
  2. cok güzeldi ortak eline saglik
    23 Aralık 2006
    #2
  3. paylaşım için teşekkürler
    25 Aralık 2006
    #3
  4. harika bişi saol..
    25 Aralık 2006
    #4
  5. tesekkur ederım arkadaslar yorumlarınız ıcın
    1 Ocak 2007
    #5
  6. süpermiş hakikaten paylaşım şöşn teşekkürler
    26 Nisan 2008
    #6
  7. paylaşım için saol güzelmişş.:)
    26 Nisan 2008
    #7
  8. puhaha :hehehe:
    :cok_super: paylasım için :thankyou:
    27 Nisan 2008
    #8
  9. çok komiik . . .
    28 Nisan 2008
    #9
  10. hıhııh çok komik yaa :D
    28 Nisan 2008
    #10
soru sor

Alakalı Aramalar:

  1. fotokopi makinasından fax nasıl çekilir