Harddiski Fabrika Ayarlarına Döndürmek

İsimli konu WH 'Donanım Bileşenleri' kategorisinde, oguzbey1988 üyesi tarafından 11 Kasım 2008 tarihinde yazılmıştır.

  1. Sponsorlu Bağlantılar
    Arkadaşlar benim bilgisayar alınalı 4 yıl kadar oldu. Son bir yıl içersinde çok yavaşladı .Msn açarken bile donma durumları yaşıyorum. Tüm Sürücülerimi Format işlemi yapar gibi biçimlendirdim Format esnasında sonra tekrar xp yi kurdum ama aynı sorunları yine yaşıyorum.Virüs de yok Tam Tarama da yaptım Kaspersky 2010 la. Bende bu işlemi uygulamalımıyım ? Bi zararı olur mu bu konu hakkında aydınlatacak arkadaşlar lütfen yardım Harddiski Fabrika Ayarlarına Döndürmek
    Sponsorlu Bağlantılar
    27 Temmuz 2009
    #21
  2. Kaspersky 2010 senin pc ni kasan bu olmasın sakın :D
    28 Temmuz 2009
    #22
  3. teşekkurler
    30 Temmuz 2009
    #23
  4. Arkadaşım şurda Sorunumuz var bilgi soruyoruz. Bilmiyorsan okuma geç. Kaspersky dan başka Eset de kullandım.Seninki laf olsun forum dolsun.[kahretsin]
    31 Temmuz 2009
    #24
  5. bilgisayar gittikçe yaşlanır parçaların performansı azalalır donmaya başlar falan doğal şeyler bunlar.
    31 Temmuz 2009
    #25
  6. teşekkürler
    2 Ağustos 2009
    #26
  7. sagol emegine saglık....
    8 Ağustos 2009
    #27
  8. teşekürler.........
    8 Ağustos 2009
    #28
  9. Tşkr ederim saol
    18 Ağustos 2009
    #29
  10. Bilgisayarda zamanla elektronik ve mekanik yıpranma olur.Ve hiç bakım yapmamak ta bunu tetikler.Benden sana tavsiye götür servise ya da benim malzemelerim var ben yaparım dersen iyice bir temizle kasanın içini.Sonra birde kaspersky 2010 kaldır :D:tamam:
    18 Ağustos 2009
    #30
  11. paylaşım için tşkler inşallah dediğin gibi düzelir
    19 Ağustos 2009
    #31
  12. sagol dostum
    3 Eylül 2009
    #32
  13. gerçekten süper teşekkürlerrrrrr.....
    6 Eylül 2009
    #33
  14. tşkkr ediyorum
    7 Mart 2010
    #34
  15. Çok güzel teşekkürler.
    20 Mart 2010
    #35
  16. eywallah kardes emegine saglık ındırdım bakalım nasıl bişey:bravo:
    22 Mart 2010
    #36
  17. Herkese benden selamlar, kolay gelsin. şimdiye kadar mesaj yazmamışım gerçekten. Hatırlatılınca ezildim doğrusu. Ve hemen nbir selam mesajı yazayım dedim.
    31 Mart 2010
    #37
  18. aradığım programı bulamıyorum:
    hard diski fabrika ayarlarına döndürmek. lütfen biri yardım eder mi?
    31 Mart 2010
    #38
  19. hepinize tşk ederım benım endısem hdd ye zaragelmesı cunku yapacagım pc laptop vede yenı hdd almayada paramda yok ondan korkuyorum :) bana hıc rısksız program lazım onermenızı rıca edıyorm:D
    10 Mayıs 2010
    #39
  20. teşekkürler
    23 Mayıs 2010
    #40
soru sor