Makarna Dİyetİ

İsimli konu WH 'Estetik Ve Diyet' kategorisinde, NoKTaSıZ üyesi tarafından 9 Nisan 2008 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: Makarna Dİyetİ. MAKARNA DİYETİ Hedef: Haftada 3-4 kilo. Günlük kalori: 1100 Kcal Makarna ve karbonhidrat ağırlıklı bu diyeti 14 gün boyunca uygulayabilirsiniz.... Makarna Makarna Diyeti ...

  1. Sponsorlu Bağlantılar
    MAKARNA DİYETİ

    Hedef: Haftada 3-4 kilo.
    Günlük kalori: 1100 Kcal

    Makarna ve karbonhidrat ağırlıklı bu diyeti 14 gün boyunca uygulayabilirsiniz. Akşam yemekleri için sınırlama yoktur; verilen ölçüyü iki kere yiyebilirsiniz.

    1.GÜN
    Sabah : Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve
    Öğle : 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata
    Akşam : ½ tavuk, 1 kase yağsız salata (havuç, kıvırcık, çoban)

    2.GÜN
    Sabah : Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve
    Öğle : 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata
    Akşam : ½ tavuk, 1 kase salata (yağsız olacak limon, sirke konabilir)

    3.GÜN
    Sabah : Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve
    Öğle : 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata
    Akşam : 10 adet ızgara köfte, ekmeksiz az yağlı kıymadan olacak (teflon ya da ızgara)

    4.GÜN
    Sabah : Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve
    Öğle : 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata
    Akşam : 10 adet ızgara köfte (ekmeksiz az yağlı kıymadan olacak (teflon ya da ızgara)

    5.GÜN
    Sabah : Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve
    Öğle : 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata
    Akşam : 3 biftek, 1 kase salata (yağsız)

    6.GÜN
    Sabah : Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve
    Öğle : 1 tabak makarna, 1 kase yağsız salata
    Akşam : 3 parça biftek, 1 kase salata

    7.GÜN
    Sabah : Üzerine tereyağı ya da margarin sürülmüş iki ince dilim ekmek, 2 mandalina, çay veya kahve
    Öğle : ½ kilo meyve
    Akşam : 3 porsiyon balık, 1 kase salata
    Sponsorlu Bağlantılar
    9 Nisan 2008
    #1
  2. teşekkürler
    9 Nisan 2008
    #2
  3. Teşekkürler....
    22 Nisan 2008
    #3
  4. bu dıetı uygulayan ve yararını goren varsa yazabılırmı ona gore uygulucam
    18 Şubat 2009
    #4
soru sor