Yardım edin arkadaşlar oyuna nasıl şarkı yüklenir

İsimli konu WH 'Oyun Genel' kategorisinde, seyfii06 üyesi tarafından 28 Eylül 2008 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: Yardım edin arkadaşlar oyuna nasıl şarkı yüklenir. Merhaba arkadaşlar benim bir sorum olucktı ben most wantedi çok sefiorum ve artık o şarkılardan bıktım oraya yeni şarkılar yüklemek istiorum nasıl... arkadaşlar yardım edin Arkadaşlar Lütfen Yardım Edin... ...

  1. Sponsorlu Bağlantılar
    Merhaba arkadaşlar benim bir sorum olucktı ben most wantedi çok sefiorum ve artık o şarkılardan bıktım oraya yeni şarkılar yüklemek istiorum nasıl yapabilirim most wanted olmasa da olur nfs carbon Gta San Anderas veya fifa 08 şarkı yüklenebilir mi evet beklyorum arkadaşlar yardımı esirgemeyin yapana +rep şimdiden sağolun...
    Sponsorlu Bağlantılar
    28 Eylül 2008
    #1
  2. Bilemiyorum. Most Wanted Music Changer ara :)
    28 Eylül 2008
    #2
  3. Dediğin şey bi prog. falan mı yoksa dosya mı sağol yine de bi bakayım..
    28 Eylül 2008
    #3
  4. arkadaşım mesela gta san andreas a save dosyasından yükleniyor bede wos wanted olmadığı için bilemem dur araştırayım
    29 Eylül 2008
    #4
  5. vala bulamadım yaww ama yinede bakıyorum ama most wantedin save dosyasına gir ordan bi bak müzik gibi bişe yazıyomu belki yazıyodu gir içine hangi müzikleri atacaksan at
    29 Eylül 2008
    #5
  6. ben gta vice city e atmıştım oyunda arabanın içindeyken çalıyodu:hehehe: çok güzel oluyor valla.oyunun kurulu olduğu klasör de müzik dosyalarını bulmuştum oraya dinlemek istediğim şarkıları attım ve dinledim.
    29 Eylül 2008
    #6
  7. Oyunun müzik dosyalarını ara oraya istediğin müziği atarsın
    29 Eylül 2008
    #7
  8. adoko tşkler araştırdığın için save dosyasında tek bi dosya var o da değildir zaten kurulu olduğu dosyaya da baktım delici_11 ve bjk harun 08 orada da yok ben biraz daha bekleyeyim sizlerde sağolun arkadşlar..
    29 Eylül 2008
    #8
  9. Belqelerim/Gta SAn andreas user/user Tracs buraya at müziq sonra oyundan acccc
    5 Nisan 2009
    #9
  10. arkadaşlar most wanted da olmuyor dediğiniz şey gta ise hiç oynamadım
    5 Nisan 2009
    #10
  11. Fx Edit var sanrm o ama tam olark saptaayamdm
    29 Ekim 2009
    #11
  12. Aç şarkıyı media player'dan.
    Sonra aç most wanted'ı al sana değişik şarkılar.
    :D
    29 Ekim 2009
    #12
  13. katılıorm :D
    31 Ekim 2009
    #13
  14. ya arkadaşlar nasıl oyunun müziklerine girin diyolar dediklerinden hiç bişey anlamadım
    14 Ekim 2011
    #14
  15. oyunların bazılarında var müzik atıp dinleyebilirsin ama bazılarıda çalışmaz flv,vma,ogg vs gibi formatta olmasını ister ki böle birşey isterse programları var indirip mp3 lerin formatını değiştirip atabilirsin Download Free Mp3/Wma/Ogg Converter bu program işini görür
    21 Ekim 2011
    #15
  16. most wantede müzik atılmıyor bende denedim
    29 Ekim 2011
    #16
  17. En güzel çözüm buydu :DD
    29 Ekim 2011
    #17
soru sor