Yulaf Ezmesi Ve Diyet 3 Kaşık Yulaf Ezmesi Kaç Kalori

İsimli konu WH 'Yaşam' kategorisinde, Meryyemm üyesi tarafından 22 Temmuz 2013 tarihinde yazılmıştır. Konu Özeti: Yulaf Ezmesi Ve Diyet 3 Kaşık Yulaf Ezmesi Kaç Kalori. Arkadaşlar Yulaf Ezmesi Ve Diyet 3 Kaşık Yulaf Ezmesi Kaç Kalori ile ilgili bilgileri bu yazıda paylaşıyorum. Güzellik ve Bakım kategorisinde, yulaf... Yulaf Ezmesi Maskesi Yulaf ezmesi ile yüz maskesi ...

  1. Sponsorlu Bağlantılar
    Arkadaşlar Yulaf Ezmesi Ve Diyet 3 Kaşık Yulaf Ezmesi Kaç Kalori ile ilgili bilgileri bu yazıda paylaşıyorum. Güzellik ve Bakım kategorisinde, yulaf ezmesi ve diyet ve 3 kaşık yulaf ezmesi kaç kalori hakkında bilgiler bulabilirsiniz. Bu konu umarım işinize yarar.

    muzlu yulaflı kurabiye ceviz diyet şeker hastalığı yulaf ezmesi süt ve kurabiye kalori uzum ile ceviz diyeti yaban yulafı

    Yulaf Ezmesi Ve Diyet 3 Kaşık Yulaf Ezmesi Kaç Kalori

    Kahvaltı Diyetiyle Formda Kalın







    Araştırmalara göre yulaf ezmesi zayıflamayı ve sağlıklı beslenmeyi sağlamasının yanı sıra obezite, diyabet ve kalp krizine engel oluyor.* Yulaf ezmenize ekleyeceğiniz diğer besinlerle çok daha kolay formda kalabilirsiniz.

    Ayçiçeği tohumu ve kızılcık,Badem ve yaban mersini,Yer fıstığı ezmesi,Ceviz ve muzun lezzeti…

    Ayçiçeği tohumu ve kızılcık

    Ayçiçeği tohumu (çekirdek), yulaf ve sütü bir araya getirerek tükettiğinde metabolizman hızlanacak. Yarım kase klasik yulafa bir çorba kasığı ayçiçeği tohumu ve bir çorba kasığı kurutulmuş kızılcık ekle. Üzerine bir su bardağı kadar yağsız süt ekle üzerini kapat ve bir gece boyunca buzdolabında sakla ve sabah tüket.

    Badem ve yaban mersini

    Bir kase suyu kaynat. Yarım kase parçalanmış yulaf ekle. 25 dakika boyunca yulaflar iyice yumuşayana kadar karıştırarak pişir. Ocağın altını kısarak üç dakika daha karıştırarak pişirmeye devam et. Sonra bir başka kase yağsız süt, bir çorba kasığı rendelenmiş badem, 1/3 kase taze ya da dondurulmuş yaban mersini ve bir çay kaşığı keten tohumu ilave et. Karıştır ve servis yap.

    Yer fıstığı ezmesi

    Yumurta, yerfıstığı ezmesi ve soya sütüyle birlikte pişmiş yulaf ezmesi öğleden sonraki saatlere kadar ihtiyacın olacak tüm protein sana sağlar. Fırını 190 de ısıt, 20 x 20 cm boyutlarında bir tepsiye önce pişirme spreyi sık. Geniş bir kapta iki bardak yulaf ezmesini iki çay kaşığı tarçınla karıştır. Ayrı bir kapta iki yumurtayı çırp, iki bardak vanilyalı soya sütü, bir bardak su ve dört çorba kasığı doğal fıstık ezmesi ekle. Bu karışıma yulafı ekle ve tepsiye dök. 20 dakika pişirdikten sonra üzerine iki çorba kaşığı agave şurubu serpiştir. Altı kişilik. Porsiyon başına: 253 kalori, 10 gryağ (1 gr’ı doymuş), 30 gr karbonhidrsî. 96 mg sodyum, 3,7 gr lif, 11 gr protein,

    Ceviz ve muzun lezzeti

    Potasyum zengini muz ve kas üretimine yardımcı whey tozu sana ihtiyacın olan tüm enerjiyi sağlayacak.

    Yarım kase yulafı iki bardak su, Vb kasık vanilyalı whey tozu, bir cay kasığı tarçın ve bir tutam tuzla karıştır. Karışımı microdalga fırında 90 saniye yüksek ısıda pişir. Hazırladığın karışımın üzerine 1/2 bardak yağsız süt, dilimlenmiş muz ve bir çorba kasığı ceviz parçaları koyarak servis yap.
    Sponsorlu Bağlantılar
    22 Temmuz 2013
    #1
soru sor